smile....gotcha......

smile....gotcha......
a good example...

Isnin, Mei 04, 2009

sambungan...

maaflah..sambungan ni....dari topik 'profesionalisme dalam perhubungan'. Apa yang ingin saya kongsikan ini ialah perbezaan cara berkomunikasi dan juga layanan oleh 'sifu' saya tadi semasa saya menjadi student dan sekarang ini iaitu sebagai rakan sekerja. Ada perbezaannya..Itulah yang dikatakan 'bersikap secara profesional dalam perhubungan'.

Seharusnya kita perlu membezakan sama ada kita perlu menggunakan terma-terma atau bahasa yang sesuai dengan keadaan kita pada sesuatu masa. saya pun malu-malu jugak pada awalnya nak panggil akak..sebab sebelum ini saya membahasakan beliau sebagai dr....dan ada batas-batasnya selaku pelajar ketika itu...namun...sekarang raasanya lebih 'BEST!!!!!!'


Banyak sebenarnya yang boleh dikupas dari topik ni..harap anda semua boleh berkongsi pandangan dan pengalaman yang ada........

Tiada ulasan: