smile....gotcha......

smile....gotcha......
a good example...

Isnin, Mei 04, 2009

'SPECIAL DEDICATION'

Assalamualaikum..

Hari ni saya baru naik kerja...5 hari cuti....memang tak sabar-sabar nak gi ofis...takde wifi pulak kat hotel tempat saya menginap...laptop husband pulak takde wireless..memang tak dapat bukak internet..sabor jelah.....tu yang tak sabo2 nak gi kerja ni....

Sebelum saya berceloteh lebih panjang lagi..saya nak ucapkan jutaan terima kasih kepada sifu saya iaitu 'Kak Nora' (nama komersial) ataupun secara formalnya Dr Norhani..kerana beliau lah yang beriya-iya nak tolong saya bina blog ni..thank 4 ur knowledge sharing and hope we can expand it to gain more knowledge & friends!!!

Bagi permulaan penulisan ilmu dalam blog ini, saya ingin berkongsi dengan anda semua tentang 'profesionalisme dalam hubungan'. Contoh yang paling mudah sekali ialah 'sifu' saya....sapa lagikan...hehehe.... sebelum ini beliau merupakan pensyarah saya dalam kelas isu global dan penyelia projek masters saya. ketika saya menjadi pelajar, saya dapati beliau seorang mengambil berat terhadap pelajarnya, bertanggungjawab, peka dengan segala yg berlaku, mempunyai banyak idea dan pendapat...kadang-kadang kelakar pun...namun, perspektif saya terhadap beliau telah berubah setelah saya menjadi rakan sekerja beliau.... kalau nak tahu apa pandangan saya terhadap beliau..jadilah rakan sekerjanya..kerana anda akan mengalami 'impak maksima' dalam berhubungan dengan orang yang proaktif seperti beliau.

2 ulasan:

Dr. Honey berkata...

Terima kasih, Super Umi! Rasa nak nangis la pulak! He he.. Anyway, good followers make good leaders, too, right! Tanpa murid yang rajin dan berdedikasi macam Super Umi, susah jugak cikgu nak merangsang motivasi bagi pengajaran yang berkualiti! Anyway, happy blogging! Knowledge is sharing! Kita tak tau setakat mana kemampuan dan ilmu kita selagi kita tak berkongsinya dgn orang lain, kan! Selamat Maju Jaya dalam apa jua yang dilakukan! Aamin...!

Super Umi berkata...

sama2..lepas ni leh la belanja..dah puji melambung tu.....