smile....gotcha......

smile....gotcha......
a good example...

Selasa, Mei 05, 2009

'shopping'

Assalamualaikum...

Hari ni bermula dengan hujan..lebat jugak....payung tertinggal pulak kat ofis...macamanalah nak hantar budak2 ke rumah pengasuh....nasib baik ada payung comel pemberian Bank Rakyat (thank u Bank Rakyat!!!).

sampai UTM je..saya pun pergi ke bangunan SUB (Student's Union Building) untuk 'tapau' breakfast....singgah Kedai U sekejap..ada 'SALE' pulak....'shopping' la.....borong sakan saya....terbang jugak 50 ringgit...nak tahu apa yang saya beli...benda pertama sekali...ialah 'payung'..sediakan payung sebelum hujan...hehehe....tak lupa T-shirt UTM untuk suami tersayang..dan pen serta buku utk anak2..harap2 dah besar dapat masuk UTM......

Banyak jugak diskaun yang ditawarkan...sampai 35% pun ada...rugi tak beli masa ni.....Ok bagi sesiapa yang nak barangan UTM, bolehlah ke Kedai U..sale sampai 15 MEI 2009......Lagi satu jgn lupa J-Card Jusco Bukit Indah pada hari Khamis, 7 MEI........

'shopping' adalah salah satu daripada aktiviti kegemaran saya. Tapi dengan satu syarat iaitu shopping semasa tengah 'SALE'. Barulah berbaloi wang yang dibelanjakan. Ada orang kata shopping ini satu terapi....BETUL ke ?????? Kalau ada pandangan..jangan malu2 kongsi dengan saya & kawan2 ...

2 ulasan:

marsha berkata...

Semalam pun kita bershopping sampai lupa parking kete kat mana.Tak pe kita buat retail therapy.Bestkan.

Super Umi berkata...

hehehe...best sangat......